Kütteseade on varustatud värske õhu pealevooluga otse väljast või hästi ventileeritud siseruumi õhuga, mis juhitakse läbi õhu sisselasketoru otse põlemiskambrisse. Sissetulev õhk segatakse küttega, mida varustatakse kütuse doseerpumbaga ja õhu-kütuse segu segatakse otse põlemiskambris. Küttesegu süüdatakse süüteküünlaga, mis käivitab soojusvaheti soojendamiseks põlemisprotsessi. Kogu protsessi vältel imetakse õhk ventilaatoriga õhu pealevõtutorust sisse otse läbi soojusvaheti pinna ja läbi selle ribide ning lükatakse juba soojenenud õhk õhu väljalaskest otse soojendatavasse ruumi.
Vedelikkütteseade on varustatud välise värske õhu pealevooluga, mis juhitakse läbi õhusisselasketoru otse põlemiskambrisse. Sissetulev õhk segatakse küttega, mida varustatakse kütuse doseerpumbaga ja õhu-kütuse segu segatakse otse põlemiskambris. Küttesegu süüdatakse seejärel süüteküünlaga, mille tulemusena käivitub põlemisprotsess ja soojendatakse ülesse soojusvaheti. Tsirkulatsioonipumba abil tsirkuleeritakse jahutusvedelikku, vett või mõnda muud jahutussärgi jahutamiseks ette nähtud vedelikku, mis juhitakse läbi soojusvaheti, mille tulemusena vedelik soojeneb ja seeläbi ka mootoriplokk.
Soojendi kütus võetakse lisakütusepaagist või otse Teie masina kütusepaagist.
Suvine diiselküte, talvine diiselküte.
NB! BIODIISLI KASUTAMINE KÜTTESEADMES ON KEELATUD!
BIODIISEL SISALDAB KIIRESTIKASVAVAID BAKTEREID, MIS UMMISTAVAD NII KÜTUSEPUMBA, PÕLEMISKAMBRI KUI KA ÜLDISELT KAHJUSTAVAD SOOJENDI NORMAALSET TÖÖD!
Kui soojendi on paigaldatud mitteametliku Autotermi spetsialisti või hoolduskeskuse poolt, siis peab paigalduse üle kontrollima ja andma heakskiidu Autotermi sertifitseeritud spetsialist.
Garantii on üksnes siis kehtiv, kui sertifitseeritud Autotermi spetsialist on soojendi paigaldanud või paigaldatud soojendusüsteemi üle vaadanud.
Kõik Autotermi soojendid omavad nõutud sertifikaate masinates kasutamiseks. Kui soojendi installatsiooni on teostanud vastava väljaõppe saanud või sertifitseeritud spetsialist või paigaldus on tehtud vastavalt tehases välja töötatud paigaldusjuhiste järgi, ei teki Teil tehnilisel ülevaatusel mingeid probleeme.
Kui kasutate soojendit regulaarselt - korra kahe nädala jooksul täisvõimsusel vähemalt 30 minutiks suvel - avades ja puhastades soojendit tahmast paaril korral aastas, ei ole eraldi hooldust või muud inspektsiooni vaja teha. Need lihtsad sammud aitavad Teil vältida suuremaid tehnilise probleeme soojendiga ning uuel hooajal lihtsustavad soojendi taaskasutuselevõttu märgatavalt.
Jah, juhul kui soojendusüsteemiga on ühendatud ka Autotermi QSTART või SIMCOM modem (Pole standardkomplektis. Tuleb tellida eraldi paigaldajalt).
Modemit kasutatakse manuaalseks või automaatseks soojendi juhtimiseks distantsilt, saates käsklusi läbi spetsiaalselt välja töötatud APPi. Samuti on võimalik juhtida modemeid SMSidega.
* QSTART modemil on vajalik seadme töötamiseks SIM kaarti.
* SIMCOM modemil on vajalik seadme töötamiseks SIM kaarti.
Kui Autotermi soojendi on paigaldatud korrektselt, võttes arvesse kõiki tootjatehase poolt kehtestatud installatsioonijuhendi nõudeid, saab soojendit kasutada ka sõitmise ajal.
Meie õhksoojenditel puudub maksimaalne limiteeritud käimisaeg.
Jah, pole probleem. Autotermi õhksoojendeid võib jätta käima ka kogu ööks.
Kui õhksoojendi juhtmoodul peaks saama soojendi anduritelt või komponentidelt veateate, siis juhtmoodul lülitab soojendi välja. Tõrkekindluse süsteem.
Kui tõrkekindluse süsteem lülitab mingil põhjusel välja Teie õhksoojendi, siis võtke ühendust lähima Autotermi sertifitseeritud teenindusega.
Autotermi õhksoojendid lülituvad automaatselt välja, juhul kui aku pinge langeb alla 10V piiri.
Tööaeg sõltub aku mahutavusest.
Kütusekulu sõltub soojendi maksimaalsest jõudlusväljundist ja töörežiimist.
Kütteseade |
Min l/h |
Max l/h |
AUTOTERM Air 2D
|
0.10 |
0.24 |
AUTOTERM Air 4D
|
0.12 |
0.51 |
AUTOTERM Air 8D
|
0.42 |
0.76 |
AUTOTERM Air 9D
|
0.42 |
1.00 |
Soojendid, mis on välja töötatud eksporditurgudele, nagu Euroopa, USA jne. , omavad teisi komponente, kui need, mis on valmistatud Venemaa või teiste CIS (The Commonwealth of Independent States; https://en.wikipedia.org/wiki/Commonwealth_of_Independent_States#Member_states) riikidele.
Näiteks: erinevad kütusepumbad, juhtseadmed, summutid, väljalaskesüsteemide isolatsioon jne.
Millised eelised kaasnevad Autoterm õhksoojenditega:
• Töökindlus
• Kindel käivitamiskindlus väga madalatel temperatuuridel isegi allapoole –45°C kraadi.
• Kõrge kvaliteet ja taskukohane hind
• Madal müratase ja pikendatud eluiga Autotermi enda väljatöötatud induktsioon-elektrimootorite kasutamisest
• Madal kütusekulu
• Kõik õhksoojendite komplektid sisaldavad kõiki komponente paigaldamiseks (NB! Juhtseade tuleb tellida eraldi)
Õhksoojendeid saab paigaldada enamikele sõidukitele - sõiduautod, kaubikud, matkaautod, põllutöömasinad, veesõidukid, bussid, kerg- ja raskeveokid jne.
Millised eelised kaasnevad Autoterm vedeliksoojenditega:
• Töökindlus
• Madal kütusekulu
• Kindel käivitamiskindlus väga madalatel temperatuuridel isegi allapoole –45°C kraadi.
• Külmstardi ennetamine, mis pikendab märkimisväärselt mootori eluiga
• Võimalus enne sõidu alustamist soojendada ülesse masina salong ilma mootorit käivitamata
• Võimaldab lisasoojenduse funktsiooni väga madalatel välistemperatuuridel
Vedeliksoojendeid saab paigaldada enamikele sõidukitele, mis kasutavad vedelikjahutussüsteemi - sõiduautod, kaubikud, matkaautod, põllutöömasinad, veesõidukid, bussid, kerg- ja raskeveokid jne.
Jah, Autotermi õhk- ja vedeliksoojendeid võib paigaldada paralleelselt samale masinale.
Näiteks: Saate oma veoki mootoriplokki soojendada vedeliksoojendiga ja samal ajal saate soojendada ka veoki kabiini õhksoojendiga.